f.a.q.

This is our F.A.Q. section, where you can learn more about us, how to use our services and much more. If your question is not mentioned here feel free to contact us and we’ll be happy to help you.

Για εμάς στο Taxiforchania.gr κάθε πελάτης είναι ξεχωριστός και ο στόχος μας είναι να επιτύχουμε κάθε επιθυμία και να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία.

Κάντε κράτηση για τις μεταφορές σας μαζί μας και σας βεβαιώνουμε ότι θα ξεκινήσετε και θα ολοκληρώσετε τις διακοπές σας με ένα μεγάλο χαμόγελο. Αυτή είναι η καλύτερη ανταμοιβή για εμάς.

Συνδυάζουμε οργανωτικές μεθόδους με δημιουργική σκέψη για να εφεύρουμε μια νέα ιδέα στις μεταφορές και να κάνουμε μια θαυμάσια διαδρομή με δέσμευση και αφοσίωση από την αρχή μέχρι το τέλος, προσέχοντας κάθε λεπτομέρεια.

My question is not here - please help me!

Ask Us Now

Faq – Frequently Asked Questions

Tο taxiforchania.gr εγγυάται την υψηλότερη ποιότητα ασφαλών μεταφορών, εκδρομών και περιηγήσεων σε όλη την Κρήτη στις καλύτερες τιμές. Δεσμευόμαστε να σας δείξουμε τα αξιοθέατα της Κρήτης, δημιουργώντας όλες τις προϋποθέσεις για ένα άνετο και ξέγνοιαστο ταξίδι σε ένα μέρος όπου κάθε γωνία είναι μια αποκάλυψη.

Θα σας στείλουμε ένα e-mail επιβεβαίωσης για την κράτηση  του ταξί σας. Ελέγξτε προσεκτικά αυτό και ενημερώστε μας εάν τυχόν λεπτομέρειες είναι εσφαλμένες. Ενημερώστε μας για όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες όπως τον αριθμό πτήσης, τα στοιχεία επικοινωνίας κλπ.Ορισμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενδέχεται να μην έχουν ληφθεί λόγω φίλτρων κατά του ανεπιθύμητου μηνύματος. Ελέγξτε το φάκελο SPAM.

Ο οδηγός μας θα σας περιμένει στο αεροδρόμιο στην αίθουσα αφίξεων όπου είναι μετά την έξοδο σας από τον χώρο παραλαβής των αποσκευών  με το όνομά σας να εμφανίζεται σε μια πινακίδα. Όταν θα προσγειωθείτε στο αεροδρόμιο, ο οδηγός μας θα βρίσκεται στην αίθουσα αφίξεων σε ένα ευδιάκριτο σημείο όπου θα αναγράφει το όνομα σας ή το όνομα της ομάδας σας. Στο αεροδρόμιο των Χανίων υπάρχει μόνο μία πύλη εξόδου. Στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου υπάρχουν δύο πύλες εξόδου για τις αφίξεις, όπου η μία απέχει από την άλλη 15 μέτρα απόσταση.

Συνήθως μεταφέρουμε τους επιβάτες 2 ώρες πριν από την απογείωση στο αεροδρόμιο. Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες ανοίγουν τα check-in 2 ώρες πριν την απογείωση και κλείνουν το check-in 40-45 λεπτά πριν από την απογείωση.

Η εταιρία μας ενημερώνεται για τις καθυστερήσεις των πτήσεων από το πρόγραμμα των αφίξεων, επομένως δεν είναι απαραίτητο να μας καλέσετε. Προαιρετικά εάν θέλετε μπορείτε να μας ενημερώσετε. Να ήσαστε σίγουροι ότι όταν προσγειωθείτε στο αεροδρόμιο ο οδηγός μας θα είναι εκεί και θα σας περιμένει. Σε περίπτωση καθυστέρησης ή ακόμα και αλλαγής της ώρας άφιξης δεν υπάρχει επιπλέον οικονομική επιβάρυνση.

Ναι. Οι τιμές είναι καθορισμένες από πριν σύμφωνα με την κράτηση που έχετε κάνει. Δεν υπάρχουν ούτε έξτρα τέλη ούτε κρυφές χρεώσεις. Αυτό που έχει συμφωνηθεί από την αρχή αυτό θα πληρώσετε.

Υπάρχουν δύο τρόποι πληρωμής. Ο ένας είναι με μετρητά και ο άλλος είναι  με κάρτα. Πληρώνετε στο τέλος της μεταφοράς όταν φτάσετε στον προορισμό σας τον οδηγό μας.

Θα πρέπει να παραμείνετε έξω από την αίθουσα αφίξεων. Παρακαλώ καλέστε μας στο 0030-6986889068 και η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα σας βοηθήσει να βρείτε τον οδηγό σας στον τερματικό σταθμό.

*Σημείωση: Εάν είναι δυνατόν, ενεργοποιήστε το κινητό σας τηλέφωνο μόλις φτάσετε στο αεροδρόμιο.

Μπορείτε να ζητήσετε παιδικό κάθισμα στην φόρμα της κράτησης σας. (ΧΩΡΙΣ επιπλέον χρέωση). Αναφέρετε επίσης την ηλικία του παιδιού.

Ναι. Λειτουργούμε 24 ώρες 7 ημέρες την εβδομάδα όλο το χρόνο.

Αφού υποβάλλετε την κράτηση σας μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος κρατήσεων, θα λάβετε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης της κράτησής σας στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δώσει. Εάν δεν έχετε λάβει το μήνυμα επιβεβαίωσης, η κράτηση δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη. Ορισμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενδέχεται να μην έχουν   ληφθεί λόγω φίλτρων κατά του ανεπιθύμητου μηνύματος. Ελέγξτε το φάκελο SPAM. Αν δεν υπάρχει μήνυμα επιβεβαίωσης ούτε στον φάκελο με τα SPAM παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στην αρχική μας σελίδα ή στέλνοντας μας εκ νέου e-mail  ή τηλεφωνικός στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 0030-6986889068. Εισαγάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας προσεκτικά!!!

Αφού ολοκληρώσετε την κράτησή σας, θα σας σταλεί ένα e-mail με όλες τις λεπτομέρειες της κράτησης σας. Το e-mail περιλαμβάνει πλήρεις και λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με το πού και πως θα συναντήσετε τον οδηγό σας. Θα περιλαμβάνει επίσης και τον δικό μας αριθμό εξυπηρέτησης πελατών που είναι διαθέσιμος 24 ώρες 7 ημέρες την εβδομάδα όλο το χρόνο.

Ναι, μπορούμε να σας παρέχουμε τιμολόγιο εάν απαιτείται. Κατά την συμπλήρωση της φόρμα κράτησης στα σχόλια αναφέρετε ότι επιθυμείτε τιμολόγιο.

Στείλτε μας ένα e-mail και θα προχωρήσουμε στην ακύρωση της κράτησης σας.